2013-11-06

MY PERFECT SHOPPING!


Nareszcie! Idealne długie kozaki jednak istnieją i znalazłam je w Stradivariusie!
Cholewka dopasowana za kolano, ukryta platforma i gruby obcas - mega lekkie i wygodne. Wykonane z zamszu, ale moim zdaniem w przypadku kozaków do połowy uda jest to zaletą - dodaje im delikatności.

A oto kolejny idealny zakup:
 Piękna torba w łaty (duża, wszystko się w niej mieści) :)
Mam ją dopiero od niecałego tygodnia, a już kilka osób zdążyło mnie zaczepić pytając o miejsce zakupu...no więc piszę: missebo.pl.

Buty i torebka idealnie do siebie pasują!
Już nie mogę się doczekać aby pokazać wam jakieś fajne stylizacje z tymi oto nowościami...mam nadzieję, że mimo natłoku pracy w tym tygodniu znajdę chwilę ;)

6 comments:

  1. Super są te kozaki :) Właśnie szukam skórzanych za kolano.
    I tak mniej więcej, ile sięgają za kolanko? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie są takie długie, długie - ponad kolano ok. 5cm. Mierzyłam też te z River Island, ale takie wysokie cholewy to chyba pasują tylko do dłuuugich nóg...czyli nie do moich :/

      Delete
    2. Dzięki Kochana :)) Mocno się zastanowię nad zakupem, bo te z Ri - wiadomo, materiałowe, czyli z auta do auta ;D

      Delete
  2. ale czadowe, bomba;>

    ReplyDelete
  3. Och te buuuuty

    Zapraszam do obserwowania: www.vacuumshadow.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3