2013-09-12

BLACK LACE


Pogoda strasznie się popsuła, a parę dni temu było tak słonecznie - dopiero wrzesień więc może jest jeszcze szansa na trochę słońca :/
Uwielbiam ćwieki i złoto, więc gdy zobaczyłam tą torebkę po prostu nie mogłam się powstrzymać...i dokonałam zakupu, udanego, bo ostatnio się z nią nie rozstaję. 
Kamizelka z second handu: skrócona, zwężona i jest ok :) , dużo podobnych widziałam na sheinside.com, mają też podobne koronkowe sukienki (moja jest z house'a, ale kupiona rok temu). Właściwie to dla mnie na sukienkę jest trochę za krótka, więc noszę ją jako tunikę  - grzecznie z legginsami ;)
Do posłuchania soundtrack z filmu Mr. & Mrs. Smith - uwielbiam i polecam.

I guess weather is much worse now, but couple of days ago there was still sun - it's only september, so maybe it will back for some more days :/
I love studs and gold - that's why when I sow this bag I just coudn't stop myself...and bought it. Also I like to wear denim more and more (actually today I bought denim skirt...). This vest is from second hand and little remade, but there are many similar vest on sheinside.com as well as lace dresses. This is more tunic then a dress for me because it's very short - I wear it nicely with leggins  ;)
Listen to the soundtrack from Mr. & Mrs. Smith film <3.








torebka / bag - similar HERE
kamizelka / jeans vest - similar HERE
sukienka / lace dress - similar HERE
buty / shoes - reserved

3 comments:

  1. Przeglądam Twojego bloga i jestem wprost zachwycona Twoimi stylizacjami!:) Chociaż w tym wypadku, mając tak genialna figurę, spróbowałabym założyć tą sukienkę tradycyjnie, do rajstop. Wyglądałabyś oszałamiająco!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za fajny komentarz i miłe słowa :)
      Jeśli chodzi o tą sukienkę to faktycznie do rajstop lepiej by wyglądała, ale ryzyko odsłonięcia tyłka jest w niej tak duże, że nie czułabym się wtedy komfortowo...jest po prostu strasznie krótka...
      Pozdrawiam

      Delete
  2. Mimo wszystko, przy Twojej figurze spróbowałabym ją w ten sposób ubrać, tym bardziej, że kreacja mogłaby wypaść oszołamiająco!;) Masz super bloga, życze kolejnych udanych postów!

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3