2013-05-08

COLORED HORSES

Month started for me busily...on the one hand I am glad, but I'm also a little tired - I dream of going on a weekend, no matter where unless it would be too close!
My second favorite color this spring is white. So todays outfit is denim - white with a cool color accent of horses printed on the shirt. I love this shirt from H&M - it's simple, but draws attention and cheering ;> I wear it also with leggings and it looks great too! 
***********
Miesiąc zaczął mi się pracowicie...z jednej strony się cieszę, ale jestem też trochę zmęczona - marzę o wyjeździe na weekend, wszystko jedno gdzie oby nie za blisko!
Drugim moim ulubionym kolorem tej wiosny jest biały. Więc dzisiaj jeansowo - biało z fajnym kolorowym akcentem: nadrukiem koni na koszulce. Uwielbiam tą bluzkę z H&M - niby prosta, a zwraca uwagę i rozwesela strój ;> Noszę ją też do legginsów i też wygląda super!


Paznokcie jeszcze czerwone, ale kupiłam parę nowych lakierów w super kolorach :))
Koczek to ostatnio moja ulubiona fryzura - nauczyłam się go robić w 5 minut.
Kocham tą bluzkę i te konie!

Akcesoria: złote, kupione w przypadkowych sklepach.
Buty peep toe na koturnie w kolorze skóry - dla dłuuugich nóg :-D
t-shirt - H&M
skirt - sh
shoes - allegro

3 comments:

  1. genialny t-shirt i cudnie Ci w tym koczku ;)

    ReplyDelete
  2. thank you so much for your visit! I follow you with bloglovin and facebook!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    ReplyDelete

Thank YOU for reading, commenting and thanks to all the people who have joined me <3

Dziękuję za wszystkie komentarze, poświęcony czas i obserwację <3